A modern fogyasztó azt szeretné, hogy rugalmasan, a neki megfelelő módon fizethessen. Ezen igény kielégítése érdekében elengedhetetlenné vált, hogy a vállalkozások többféle fizetési módot kínáljanak. Az online fizetések azonban kockázatot rejtenek magukban. Pontosan ezért kulcsfontosságú megtalálni a megfelelő egyensúlyt az egyszerű online fizetési folyamat és a biztonság között – kattints a novopayment.hu linkre további részletekért!
A kiberbiztonsági veszélyek a mai digitális világ valóságai. A kisvállalkozásoknak és alkalmazottaiknak óvatosan kell eljárniuk, hogy biztonságban tartsák az ügyfeleik személyes adatait és megvédjék a jó hírnevüket. Ártatlannak tűnő tevékenységek, például egy e-mailben található linkre való kattintás, a hackerek kezére játszhatják az ügyfelek személyes adatait, és a céget kiszolgáltatottá tehetik a jogi eljárásoknak, illetve a felé tanúsított bizalmatlanságának.
A tét még nagyobb, ha egy vállalkozás kártyás fizetéseket és más digitális fizetési formákat fogad el online. Az online fizetési folyamat biztosítása kulcsfontosságú a vállalkozás jó híre szempontjából. A továbbiakban megosztunk néhány tippet, amikkel egy vállalkozás megvédheti az ügyfeleit.
Kétfaktoros hitelesítés használata
A kétfaktoros hitelesítés minden vállalkozás kiberbiztonsági tervének alapvető eleme. Nélkülözhetetlen, ha közösségi médiával, pénzintézetekkel vagy bármely olyan platformmal áll kapcsolatban, ahol a vállalkozásnak fiókja van. A segítségével azonnal tudomást lehet szerezni arról, ha valaki megpróbál hozzáférni egy fiókhoz, és a jelszó megváltoztatásával lépéseket lehet tenni annak biztosítására.
Biztonságos online kereskedelmi platform használata
Az egyik legjobb mód a webáruház védelmére, ha az biztonságos online kereskedelmi platformot használ. A legjobb platformok olyan bevált vállalatok, amik kiváló hírnévvel rendelkeznek, és innovatív biztonsági eszközöket, például SSL-tanúsítványokat használnak. A kitűnő biztonsággal rendelkező platformok ritkán olcsók, de ez a költség a kiberbiztonsági költségvetés döntő részét képezi. A biztonságos platformok végső soron pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy megvédik az ügyfeleket.
Az ügyfelek fizetési adatainak törlése
A legjobb, ha egy vállalkozás nem tárolja az ügyfelek fizetési adatait, amik egyébként a kiberbűnözők célpontjává válhatnak. Nem szabad tárolni az elektronikus adatokat vagy papíralapú fájlokat, például amikor egy üzlet telefonon keresztül fogad hitelkártyás fizetéseket. Ha azonban a fizetési adatokat a ismételt vásárlások könnyebbé tétele érdekében kell tárolni, olyan harmadik féllel tanácsos dolgozni, aki titkosítást alkalmaz az adatok védelmére. Ez a fogyasztók bizalmát is elősegíti azáltal, hogy a pénzügyi és személyes adataik biztonságban maradnak, miközben ezeket az adatokat személyre szabottabb online vásárlási élmény létrehozására használják fel.
Akár első alkalommal szeretnél online értékesíteni, akár új nemzetközi piacokat fedeznél fel, vagy azt fontolgatod, hogy a vállalkozásodnak milyen fizetési módok lehetnek az optimálisak, vedd fel a kapcsolatot a Novopayment csapatával, ahol választ kaphatsz a kérdéseidre!