Egy kis- vagy középvállalkozás számára nagyon alacsony költségkeret áll a rendelkezésére, amit marketingkampányokra használhat. Ebből komoly hátránya származhat, hiszen a konkurens kolosszusok milliókat fordítanak a termékeik, szolgáltatásaik hirdetésére. Azonban az emblémázás használatával a kisvállalkozók is kicsi anyagi ráfordítással, széles vásárlói közeget érinthetnek meg. Ha a célközönséget jól választja ki a kampányszervező, akkor jelentős visszafordulási arányra lehet számítani. Azonban, mint minden reklámozásnak, itt is vannak szabályok, amelyeket érdemes figyelembe venni a kampány beindításakor.
Elsősorban az emblémázás sikere a választott reklámfelülettől nagymértékben függ. Az emblémázást kimondottan csak közhasználati tárgyakon érdemes elvégezni, bevásárló szatyrokon, sporttáskákon, strandtáskákon, írószereken, bögréken, amelyeknek a használata mindennapos és jól látható. Az embléma nem minden! A tervezéskor arra kell figyelni, hogy a tárgy ízléssel készüljön, a használhatóságán ne essen csorba és ne úgy nézzen ki, mint egy élő reklámtábla.